Sayfalar

13 Ocak 2017

ben nasıl bir oğlağım?

sayın seyirci,

olmak istediğim oğlak kadını çok daha bakımlı bi tip, çok daha düzenli-titiz bi tip, çok daha kadınsı bi tip.. ha olmak zorunda mıyım? tabiki de değilim, özünde doğal bi kadınım, doğallığı savunan bi tipim. sadece doğallığı paspallıkla karıştırdığım anlar oluyor. işte bunu engellemek istiyorum. bazen umrumda değilmiş gibi yapıyorum, belki gerçekten de o an umrumda olmuyor. bunu da zamanla yazdıkça deneyimledikçe anlayacağımı düşünüyorum.

neyse gene cümleler birbirine karışmaya başladı. kendime şöyle bi liste yaptım. bu liste genel bi liste, düşündükçe eklenilesi şeyler bulunan bi liste:

bloğumda da bu konular hakkında bişeyler yazmaya karar verdim zaten.. isteklerimi gerçekleştirebilecek miyim bakalım dercesine, kendimi kontrol amaçlı bir günce edasıyla yazmayı planlıyorum. (allahım noolur bu sefer maymun iştahlılık yapmayayım amin)
benim gibi hayatı planlayarak yaşamak isteyen fakat durup baktığında da spontane yaşanmışlıklardan çok daha keyif alan ama hala zorla inatla planlar yapıp gerçekleştirmek isteyen manyaklar varsa beni anlayacaklardır diye umut ediyorum. 

işte malum listemiz:
1) tırnaklarımı uzatmak
2) el-vücut-saç-yüz bakımlarını belli bi programa göre yapmak
3) eşya azaltmak
4) spora başlamak
5) yarın ne giyeceğini planlamak + kombin olaylarına kafa yormak
6) beslenme olayını oturtmak
7) satın alınan kitapları belli bir sırayla okumak
8) aşırı kozmetik, ıvır-zıvır alışverişlerini kontrole almak
9) ingilizceyi geliştirmek
10) yeni bişeyler öğrenirken sakin olmak
11) yeni diziler bulup bırakmamak
12) daha çok film izlemek
13) hikaye yazmak, anıları yazmak
14) işimde daha efektif ve farklı olmak
15) genel olarak daha titiz ve düzenli olmak, anneye yardımı arttırmak
16) yeni tatlar keşfetmek, yemek yapmak
17) ......

bu liste uzar da gider.. 2017 yapacaklar listesi gibi bişey oldu. aslında böyle bi listeyi uzun bir süredir yapıp duruyordum. kafamda çok döndürmeye başlamıştım yapmak istediklerimi, sanki kağıda dökmeden gerçek tabloyu göremeyecekmişim gibi hep defterlerime listeler yaptım durdum. takip ettiğim çok değerli bi youtuber olan barış özcan' ın da bu konuya benzer bir çalışması olmuş. zincir kırmakla ilgili anlattığı şeyler ilham oldu diyebiliriz.
>> http://barisozcan.com/2017de-zinciri-kirma/

listeyi alıp uzun uzun her belirlediğim hedef için çarpı atmak zor geldi :) defter tutayım dedim, ama onda da bi yerden sonra sıkılacağım biliyorum. geldik blog açtık işte :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder